lunes, 21 de julio de 2008

Seguimos a ilo

Bueno, pois seguimos actualizando isto, xa puxen os vínculos ao lado das páxinas//blogs que visito, aínda que sexa sixilosamente e sen deixar (case) nunca comentario... Teño xa varias ideas sobre entradas que farei, algunha que copiarei dalgún outro proxecto blogueiro non fructificado... así estamos. Polo de agora de 6 a 26 me servirá de caderno da viaxe a Nottingham.

Changing de tema, quen lese o que escribo no Tuenti saberá que ando lendo Trainspotting, e que polo de agora, se ben eu son bastante inconstante na lectura, me está gustando bastante, aínda con altibaixos.
O formato (Conxunto de short-stories multifocais interrelacionadas) préstase aos altibaixos, pero Irvine Welsh deixa momentos grandes, sexa en forma de párrafo, de fragmento ou de capítulo enteiro.

"I fucking detest televised football. It's like shagging wi a durex oan. Safe fuckin sex, safe fuckin fitba, safe fuckin everything. Let's all build a nice safe wee world around ourselves..."

E ala, ia reflexionar algo máis pero non me da hoxe a cabeza.

Talogo
 
Esta web apoia á iniciativa dun dominio galego propio (.gal) en Internet