jueves, 29 de octubre de 2009

Iso, glosas.

Parafraseando ao Leo no título, e despois dunha conversa co Iago quero facer unha enquisa filologada con dous puntos:

Un: como lle chamades á pranta que en galego RAG é coñecida como fieito.

Dous: como diríades o adxectivo derivado do verbo laiar.

Tres: de onde sodes? o voso galego viuse afectado pola estadía noutra zona?

6 Transgresións da máxima de relación:

Unknown dijo...

1:fieito, a miña avoa dicía fento.
2: Laida, laido
3. Cabanas. Non

PD: Mólanme as enquisas xD

gziago dijo...

Molan estas enquisas, aínda que sempre molaron máis as de ver quen morría primeiro:

1: Fento, incluso teño ouvido "fuento" no me pobo.

2: Laiado

3: Ourense. Polo português, é o que pasa por ter o pobo case na fronteira.

Vítor Vázquez² dijo...

1- fiento
2- laiado
3- Palas de Rei, por numerosos castelánfalantes que intentan falar galego e conseguen que coloque mal os pronomes, pero iso é nativo

Samo dijo...

1.-fieita

2.-laiante (por que, non?)

3.-muros. a miña lingua só se viu afectada polo zume de cona que foi probando (O ph, xa se sabe)

Luz dijo...

1. Fento

2. Laiado (é o que se me ocorre, pero creo que nunca o usei)

3. Antas de Ulla. A verdade é que creo que os anos que levo en Santiago si que lle afectaron bastante ao meu galego. Agora é moito máis interdialectal, pero tamén está máis castelanizado a nivel oral (menos mal que creo que me dei conta a tempo!)

Luz dijo...

*Con interdialectal refírome sobre todo ao léxico, en cuestións de morfoloxía ou sintaxe non creo que cambiase moito a cousa.

 
Esta web apoia á iniciativa dun dominio galego propio (.gal) en Internet