lunes, 22 de diciembre de 2008

Rebotado

bota, bota
la pelota
de una mano
para otra


Estou rebotado, e fun rebotado. Todo pasou hoxe á mañá. Onte á noite descubrín, para a miña sorpresa, que me fora denegada a bolsa do MEC para transporte e matrícula, xa que "Falta la información fiscal del NIF XX.XXX.XXX", que ven sendo o meu.

Como ben sabedes, o meu traballo é unha bolsa de colaboración, coa que cobro menos de 400€ ao mes. Ademais, como é unha bolsa, non cotizo á seguridade social, e nunca fun requirido para facer a declaración da renda.

Ben, pois falta a miña información fiscal. Información fiscal que nunca me fora requerida anteriormente.
De aquí entenderedes por que estaba rebotado.

Agora veredes por que fun rebotado.

Para enterarme de que pasaba, fun preguntar á facultade. De alí, me pasaron ao Lerd, onde me dixeron que pasase a outro cuarto, o Negociado de Bolsas, onde me dixeron que tiña que ir a facenda a:

a) Coller un papel conforme non tiña que facer a declaración.
b) Facer a declaración!!!

Estou e fun rebotado.

Pido mortes crueis para os que inventaron a burocracia.

Mañá vou a Facenda. A ver que pasa.
 
Esta web apoia á iniciativa dun dominio galego propio (.gal) en Internet