lunes, 28 de julio de 2008

Deleznabilidades

O meu blog ten un título que non é casual... como saberá moita xente unha das miñas palabras favoritas é "deleznable", palabra que aplico a xente/cousas sen moito xeito, que provocan vergoña allea, que fan algo co que non estou dacordo, ou que simplemente me apetece dicirllo...

É por iso que unha das categorías deste blog vai ser a de deleznabilidades. E pretendo que nesta categoría vaian esas cousas ás que eu podería considerar como deleznables.

Así, e despois desta introdución bastante deleznable per se, subo a miña primeira deleznabilidade, unha da que a Mosqui (que non sei se lerá isto, esperemos que algún día) mais eu fixemos bastantes parodias na nosa época de comediantes improvisados nos recreos/descansos daqueles dous anos de Bacharelato...

aí vai:



Un saúdo!

1 Transgresión da máxima de relación:

Luisinho dijo...

Creo que as deleznabilidades non teñen demasiada boa aceptación XD

 
Esta web apoia á iniciativa dun dominio galego propio (.gal) en Internet