sábado, 11 de octubre de 2008

Estresado... mais bolseiro...

Pois si señores, xa o dicía no meu perfil: "un proxecto de filólogo con moito tempo libre en verán e moi pouco en inverno" ou algo así...

Ando que non paro. O meu tempo diario dedicado a andar pola web reduciuse un 80% pasando a só media hora (ri ti das caídas das bolsas) e nese tempo pouco podo escribir.

Que pasou?

Que comezaron as clases, e, claro, comezou todo o que ten que ver con elas, lecturas obrigatorias, ir pensando nos traballos... e a asistencia pseudo-obrigatoria do noso sistema pseudo-ECTS marabilloso... agora mesmo teño 26 horas de clase semanais, que non son moitas (aínda que estou desexando que sexan menos), das cales a práctica totalidade son de asistencia pseudo-obrigatoria ou obrigatoria (prácticas).

E ademais disto comecei o meu marabilloso ano de bolseiro, que suma 15 horas semanais a estas 26. Resultado: 41 horas de traballo académico-bolseiril...

Porén, o traballo da bolsa é apaixoante. Ando facendo tarefas de apoio á investigación nun grupo do departamento de inglesa, que está creando un corpus (unha base de datos lingüísticos) de textos científico-técnicos dos séculos XVII, XVIII e XIX.

O traballo ás veces é un tanto tedioso. Eu comecei facendo comprobacións de erros nunhas transcricións, e agora estou comezando coa miña primeira transcrición. Os textos hai que transcribilos de formato imaxe a formato texto, e etiquetalos en xml de cara a que sexan lexibles pola ferramenta da base de datos.

Así que xa vedes, estresado ando, mais contento do traballo como bolseiro, de todo o que vou aprendendo e agardo aprender e do meu primeiro contacto co mundo da investigación, no que agardo continuar o ano que ven se todo segue ben este ano e me aceptan no terceiro ciclo.

Sentimentos agridoces esta semán, que tamén se viron influídos por outros factores que xa relatarei...

2 Transgresións da máxima de relación:

Xabier Pérez Igrexas dijo...

Moito ánimo con tanto traballo!

Anónimo dijo...

Fago o mesmo apunte ca Xabier e engado que, se che serve de consuelo, eu tamén reducín unha barbaridade o meu paso pola rede. En fin... é o que ten estarse a facer en "alguén de probeito" xD

 
Esta web apoia á iniciativa dun dominio galego propio (.gal) en Internet