martes, 23 de diciembre de 2008

Rebotado (II)

7:30 - Érgome, dúchome, almorzo.
8:10 - Saio de casa.
8:30 - Chego á Coruña
8:35 - Aparco en Zalaeta
8:40 - Chego á sede de Facenda
8:41-9:00 - Espero a que abra Facenda, xa que até as 9 non abre.
9:00 - Paso o control de seguridade.
9:01 - Pregunto en información como facer para conseguir un certificado conforme non teño que facer a declaración. Infórmanme que teño que cubrir un Modelo 01 e entregalo en "Certificados", todo isto na planta baixa, a man esquerda.
9:03 - Collo o Modelo 01. Pago 0'15€, que basicamente serven para cubrir un papel dicindo os teus datos persoais e o que queres, dándoche dereito a ser atendido por unha funcionaria.
9:04 - Comezo a encher o Modelo 01.
9:05 - Remato de encher o Modelo 01.
9:05:30 - Procedo a entregar o Modelo 01 en Certificados.
9:05:45 - Chego a certificados. Aténdeme unha amable (si, esta si) funcionaria.
9:06 - A funcionaria (ou será bolseira?, é moi xoven e demasiado amable para ter plaza definitiva) introduce os meus datos. Hai un erro. Non me pode dar o certificado.

9:07 - A funcionaria descubre, e infórmame, que non me pode dar o certificado porque TEÑO QUE FACER A DECLARACIÓN!!!!

9:09 - A funcionaria, como xa dixen moi amable, mira a causa pola que teño que facer a declaración, dime que é porque os ingresos de cando vou a países anglófonos como monitor aparecen computados como actividades profesionais. Dime un "Lo siento" que pareceu sincero, de feito mirábame con cara de pena.

9:10 - Saio da delegación de Facenda, visiblemente rebotado.



Que saco en claro disto:

1- Teño que facer a declaración pese a cobrar menos de 1400€ no ano 2007.
2- Como é posíbel que unha actividade publicitada como equivalente a unha bolsa, na que vas con seguro privado e non cotizas á Seguridade Social, sexa considerada unha actividade profesional?
3- Como é posíbel que leve 3 anos currando, leve 0 días cotizados á Seguridade Social e teña que facer a Declaración da Renda!?

Proximamente, Rebotado ([esperemos que "e"] III)

2 Transgresións da máxima de relación:

Anónimo dijo...

Ánimo Luisinho!!!!

Anónimo dijo...

Tómao con calma rapaz! E boas festas!

 
Esta web apoia á iniciativa dun dominio galego propio (.gal) en Internet