viernes, 29 de mayo de 2009

Grandes pensamentos durante momentos de estudo na Xoana Capdevieille

-Non me gusta que se senten ao meu lado cando poderían deixar un sitio por medio.

-As mesas nas que non da o sol son as primeiras en encherse.

-Tio, non lle des bicos á rapaza, ela está facendo un traballo e aínda que non a vexas, cando te apartas pon cara de "xa está outra vez este".

-Por que as máquinas son máis baratas aquí? Auga a 40 ct!

-Un enchufe para seis postos, ou o pistolero máis rápido do Oeste (de Europa).

-Non, non veñas aquí! Non! Agghhh! outro día máis cunha pija na mesa!

-Folios? Que folios? Cando eu cheguei xa non había nada!, ou unha idea que non me importaría levar a cabo.

-Placas negras, trampa mortal.

-U-la fonte do wifi? ou xogos na Capdevieille.

-Sombraaaaaaaaa! Queremos sombraaaaaa!

-Pero ti, tes un colchón ou que? chego e estás, marcho e quedas!

-Ostia, por que o rato non se move? Ostia, pero se está gardado! Entón que teño na man?...

-si, era o móbil.

4 Transgresións da máxima de relación:

Samo dijo...

grande, luisinho! grande!

Unknown dijo...

Quédome co do rato... xDD

Xa o dicía a miña avoa! Tanto estudar inda has quedar tonto!

Vítor Vázquez² dijo...

Shhhhhhhh!

E paradóxicamente o shhh rompe o "silencio" da sala xD

Unknown dijo...

odio esa aula de estudio....pssss jajaja
por cierto, cambia mi dire jaja que me hice un blog (www.glablog.com) que con esto de marcharme, prefiero este método..más sencillo jajaja de actualizar

saludosss

 
Esta web apoia á iniciativa dun dominio galego propio (.gal) en Internet